WAAR LOOP JIJ TEGENAAN BINNEN DE VERKOOP?

Waar loop jij tegenaan binnen de verkoop?

Publiceren vanuit wat de klant wil weten. Ik las afgelopen week een inspirerend/direct blog van Cor Hospes over content management. Cor schreef o.a. dat je het schrijven van goede content beter aan een professional kunt overlaten, dan het zelf op een slechte manier te doen.

Direct en Interessant

Hoewel ik zijn blog in eerste instantie erg direct vond, vind ik een aantal zaken heel interessant. Zo schreef Cor dat je niet moet schrijven/publiceren om je product of dienst te verkopen. Je moet schrijven/publiceren wat je publiek wil weten. Oftewel: what’s in it for them?

Social Media inzet met de beste bedoeling

Dit punt zette mij nog weer eens aan het denken. Want is het niet zo dat wij, mensen die schrijven/ publiceren op Social Media, dit met de beste bedoelingen doen en daarbij trachten ons in ‘kijker te spelen’?

Maar de uiteindelijke vraag blijft

Daarnaast ben ik erg geïnteresseerd in de reeds gestelde vraag: “waar loop jij tegenaan in de verkoop van je product en/of dienst?”.

Een handige tool waar dit mee kan helpen is de Smartfeedbacktool. Meer info kan je hier vinden.

We zijn benieuwd naar jouw reactie!