Telefonische acquisitie

Telefonische acquisitie

Telefonische acquisitie is een vak apart en toch zijn een aantal technieken en vaardigheden eenvoudig toe te passen. Als jij de telefoon nu nog ziet als afschrikw

Waarom

Angst en het gebrek aan de juiste vaardigheden zijn vaak de grootste struikelblokken bij het voeren van een commercieel telefoongesprek. Tijdens onze training Commercieel telefoneren leert de deelnemer om meer omzet uit de telefoongesprekken te halen. Voorop in de telefoontraining staat dat niet het product maar de verkoper belangrijk is. Zoals elke training is deze training maatwerk en bedoeld om met het hele team te volgen.

Training om de commerciële prestaties te verbeteren
De training Commercieel telefoneren is een praktische, opbouwende training voor iedereen die zijn prestaties wil verbeteren. Zoals commerciële binnendienstmedewerkers, de afdeling orderverwerking of sales support. De deelnemers krijgen als team praktijkgerichte oefeningen zoals rollenspellen met cases en situaties uit de eigen praktijk.

Vaardigheid is afhankelijk van kennis. Naast verkooptechnieken besteden we dan ook aandacht aan de kennis van het product of dienst. Woordkeuze, stemgebruik, telefoonetiquette en ook het omgaan met, maar vooral voorkomen van, bezwaren komen aan bod.

Wat

Na afloop van onze training Commercieel telefoneren

  • heeft elke deelnemer commerciële vaardigheden en verkooptechnieken aangeleerd;
  • is elke deelnemer in staat om een kwalitatief goed telefoongesprek te voeren op een klantvriendelijke en resultaatgerichte manier;
  • kan elke deelnemer omgaan met maar vooral voorkomen van bezwaren;
  • weet elke deelnemer commerciële kansen uit een telefoongesprek te benutten en op te volgen.

Hoe

  • Kleine groepen
  • Kosteloos intake advies gesprek
  • Mogelijkheid tot persoonlijke coaching
  • Max. 10 deelnemers
  • Kahoot – borging
  • Feedback
  • 20% theorie, 60% praktijk, 20% feedback & evaluatie