Social Selling

Social Selling

Social Selling is niet weg te denken uit het commerciële landschap. Naast verkoopvaardigheden, zoals voorbereiden, gesprekstechnieken, vraagmethoden, is Social Selling essentieel om in te zetten.

Waarom

Dankzij Social Selling, waarin je Personal Brand centraal staat, wil je klanten naar jezelf toe laten komen. De wijze waarop je dit doet is door via de Social Media kanalen, kennis te delen die relevant is voor je doelgroep. Met relevante kennis bedoelen wij informatie die waarde toevoegt voor de klant (bijv. hoe kun je 21% groeien in je omzet door 4 kleine aanpassingen in je verkoopproces?). Social Selling is dus een manier om, naast de gebruikelijke verkoopmethoden, top of mind te komen. Zodat een klant aan jou denkt als hij een behoefte wil invullen.

Wat

Social Selling leert je de meest gebruikte Social Media kanalen (LinkedIN, Facebook, Twitter, etc.) effectief en efficiënt in te zetten.
Je leert hoe je een contentstrategie ontwikkelt en deze voorziet van de juiste relevante content.
Je leert hoe je de juiste acties inzet en onderhoudt aan de hand van online projectmanagement tools
Je krijgt inzicht in de 7 tips om je social sales strategie tot een succes te maken

Hoe

  • Maximaal 6 deelnemers
  • Directe toepassing van de geleerde theorie in de praktijk
  • Feedback
  • 20% theorie, 60% praktijk, 20% feedback & evaluatie